Aplikacija Upravljanje stavb je namenjena podjetjem, ki se ukvarjajo z upravljanjem nepremičnin. Omogoča obračune obratovalnih stroškov, stroškov upravljanja in obratovanja, najemnin, stroškov iz naslova tekočega vzdrževanja in ostalih poljubnih stroškov. Za vse obračune je omogočen izpis klasičnih A4 računov kakor tudi priprava datoteke za tiskanje posebnih položnic. Tiskanje pdf datotek (za pošiljanje preko elektronske pošte ali za tiskarje). V primeru uporabe posebnih položnic je omogočeno samodejno knjiženje plačil na osnovi podatkov o plačilih, ki jih posreduje banka. Zagotovljena je evidenca o plačilih posameznih stroškov (po vrstah stroškov), program samodejno pripiše zamudne obresti za zamujena plačila, omogočena je priprava in izpis opominov, … Z modulom e-upravnik ali ePortal.si je komitentom omogočen dostop do informacij preko spleta. Program Upravljanje stavb je zasnovan odprto in omogoča poljubne nastavitve delilnih ključev, poljubno določanje nosilcev posameznih stroškov, uporabo tujih valut… V samem programu Upravljanje stavb je dodana možnost oblikovanja lastnih poročil, uporaba Microsoft-ove relacijske baze pa zagotavlja odlično povezljivost z izdelki iz družine Microsoft Office ter drugimi orodji.