Klicni center

Klicni center 2017-04-04T08:38:44+00:00

V želji po zagotavljanju konkurenčne prednosti je vpeljava informacijske podpore za upravljanje odnosov s strankami pravilen korak v tej strategiji. Pri vsakem poslu je namreč delo s stranko ključnega pomena. Odnos z njo se začne graditi že ob prvem stiku in se tako rekoč nikoli ne zaključi, saj je naš cilj, da se stranka k nam vedno znova vrača. Za uspešen odnos je treba veliko vlagati, tudi v rešitev, ki vam pomaga pri učinkovitem delu.
Na tem področju vam v Independent d.o.o. ponujamo rešitev za podporo učinkovitemu delu s strankami. Namenjena je podpori upravljanja, obratovanja in investicijskim aktivnostim.
Informacijski sistem UPS CRM je namenjen upravnikom in njihovim tehničnim službam. Predvsem je sistem primeren za upravnike, ki že uporabljajo program Upravljanje stanovanj podjetja Independent.

  • evidentiranje dogodkov posredovanih s telefonskimi sporočili (pritožbe, prijave….)
  • evidentiranje odhodnega kontaktiranja z stranko
  • evidentiranje elektronskih sporočil s pripadajočimi priponkami
  • kreiranje delovnih nalogov
  • kreiranje naročil dobaviteljem in zunanjim izvajalcem
  • priprava analiz za letna poročila
  • Pregled statistik (grafičnih statistik)
  • omogoča povezavo z ostalimi programi za upravljanje (UpsWin, UpsManager)
  • avtomtski obračun delovnega naloga
  • poročila za letno poročilo
  • izdelava opomnikov za specifične dogodke ali splošnih opomnikov za nezaključene dogodke
  • večuporabniški sistem, ki omogoča notranjo komunikacijo med zaposlenimi. Torej, tudi dodeljevanje opravil specifičnemu zaposlenemu in kronološko sledenje reševanja problema.
  • pripenjanje poljubnih priponk posameznemu dogodku
  • vsa komunikacija med zaposlenimi lahko poteka preko tega sistema, če ste prej za to uporabljali elektronsko pošto je to za vas boljša rešitev
  • vodenje pogovora glede na specifično opravilo
  • dodeljevanje del posameznim zaposlenim in kronološko vodenje poteka reševanja problema…