Komericala – izdaja računov, ponudb, naročila

Domov » Komericala – izdaja računov, ponudb, naročila
Komericala – izdaja računov, ponudb, naročila2017-04-10T11:31:21+00:00

KOMERCIALA

  • kreiranje poljubnih vrst komercialnih veleprodajnih in maloprodajnih dokumentov (račun, račun za predplačilo, dobavnica,  ponudba, predračun, naročilo, povpraševanje, dobropis, bremepis…);
  • uporabniško nastavljiv videz dokumentov, ki so predmet izpisovanja, tako vsebinsko kot grafično, kar omogoča vgrajen oblikovalec;
  • uporabniško nastavljiv vnos dokumentov;
  • avtomatski prenos dokumentov v glavno knjigo in saldakonte s pomočjo knjižnih shem;
  • avtomatski prenos dokumentov v davčne evidence in knjigo pošte;
  • izvoz enega ali paketa dokumentov v XML datoteke (več info tukaj );
  • različne vrste cen: cenik, pogodbene cene kupcev in dobaviteljev, upoštevanje rabatov in super rabata…, preračuni cen;
  • enostavno urejanje vseh komercialnih pogojev;
  • izpis fakturne knjige, razlike v ceni,  temeljnic…;
  • poročilo za Intrastat;
  • paketni prepisi dokumentov iz ene vrste v drugo ali isto vrsto (na primer: izdajnice v račune, računi predhodnega meseca v tekoči mesec, ipd);
  • priprava statističnih poročil na osnovi poljubnih kriterijev v besedilni ali grafični obliki (grafikoni), s pomočjo vgrajenega čarovnika;
  • vpogled v trenutna stanja odprtih terjatev in obveznosti za komercialiste;
  • zagotovljen je nadzor dostopa do programa in posameznih modulov;
  • izvozi vseh prikazanih podatkov v tabelah v datoteke različnih formatov: txt, html, xls, xml;
  • omogočeno je izpisovanje v datoteke poljubnih formatov: pdf, jpg, bmp, doc, rtf, xls…;
  • pošiljanje dokumentov po elektronski pošti;
  • možnost uporabe klasifikacij proizvodov in črtne kode;

Potovanja

– vnos predloge potovanja

–  sedežni redi

– generiranje računa

– vnos udeležencev

– vnos spremljevalcev

– plačilo na obroke

– izbira tipa nastanitev

– pregled salda partnerja

– generiranje dodatnega računa

– vnos drugega plačnika

– beleženje odpovedi

– vnos spremljevalcev

– generiranje prijavnice

– dodajanje slik nastanitev

– avtomatska izdelava blagajniškega prejemka in izpis v primeru, da gre za gotovino

– izvoz v XML za namene objave na zunanjem portalu

Uporabniška izkušnja

– tiskanje UPN na pred tiskane obrazce

– pošiljanje obvestil za obroke (UPN) preko e-pošte

– davčno potrjevanje računov

– šifrant udeležencev z vsemi kontaktnimi podatki

– izpis realizacije za referenta

– omejitve podatkov glede na želje referenta

– možnost izpisa izhodnih dokumentov v tujih jezikih

– iskalnik po: št. potovanja, nazivu potovanja, davčni št., imenu udeleženca, itd.

– izdelava “mailing liste” za željen kriterij (št. potovanja, realizacija, vsi, itd)

– pošiljanje prijavnic, računov in ostalih dokumentov direktno iz programa po e-pošti

– uvoz udeležencev za potovanje iz XLS/XLSX dokumenta (skupinska potovanja)

Maržni obračun

– na podlagi izbrnaih (prednastavljenih) podatkov na ravni vnosa  potovanja se vrši obračun

DDV (obdavčeno, oproščeno, posredovan promet, itd.)

– Obračun DDV za zaključena in nezaključena potovanja (poljubna stopnja DDV)

– knjiženje v “glavno knjigo”

– pregled realizacije po referentu, glede na datum, za potovanje, itd.

– ostale računovodske opreacije

Ostalo

– izdaja računov za lastne storitve

– izdaja/prejem eRačunov

– obračun DDV za lastne izdane in prejete račune in knjiženje v “glavno knjigo”

– Dodatno: možnost obračuna osebnih dohodkov, vodenje osnovnih sredstev

Program je prilagojen za poslovanje z gotovino. Omogoča avtomatsko ali naknadno potrjevanje izdanih računov

Program je prilagojen založniškemu poslovanju.

– Šifrant prevoznikov
– Šifrant vozil in prikolic
– Šifrant relacij
– Možnost vnosa več relacij z različnimi davčnimi stopnjami
– Več jezičen izpis računa,
– Pošiljanje računov preko elektronske pošte, XML račun, …

e-Trgovina

Program e-Trgovina je spletna trgovina, ki je povezana s programom Fakturiranje SQL. Naključnim obiskovalcem e-Trgovine je omogočeno spremljanje vaše prodajne ponudbe, registriranim uporabnikom pa nakupovanje ali naročanje.

Osnovne značilnosti spletnega trgovanja

  • e-Trgovina ni nikoli zaprta.
  • e-Trgovina je dostopna vsem uporabnikom spleta, ne glede na geografsko lokacijo, jezik…
  • Neomejena možnost oglaševanja in prestavitev proizvodov, hkrati to pomeni zmanjševanje stroškov za običajno oglaševanje in reklamiranje.
  • Neomejen trg.
  • Poveča se prepoznava in dobro ime podjetja ter blagovnih znamk, ki jih ponujate.
  • Statistični podatki kažejo, da je se obseg nakupovanja preko interneta povečuje, saj je svetovni splet široko dostopen medij, njegova priljubljenost je v visokem porastu.
  • Manajši stroški zaposlovanja.
    Manjši stroške poslovanja.
  • Poenostavitev poslovanja, kar pomeni prihranek v času in denarju.

Značilnosti e-Trgovine

  • e-Trgovina ima vgrajen CMS (Content Management System, slovensko sistem za upravljanje vsebin). To je sistem, ki omogoča urejanje in vzdrževanje vsebine splošnih spletnih strani brez znanja programiranja v HTML. Upravljalec (administrator) e-Trgovine lahko tako samostojno spreminja menuje, strani in pripadajoča besedila, slike in druge elemente spletne strani brez pomoči podjetja ali osebe, ki je stran izdelalo. V e-Trgovino lahko vključite neomejeno število menujev in strani, katere oblikujete z vgrajenim HTML urejevalnikom.
  • Grafično podobo e-Trgovine je mogoče prilagoditi s pomočjo nastavitev strukture strani in nastavitev v CSS datoteki (Cascading Style Sheets). S spremembami v CSS datoteki lahko spremenite pisavo, barvo, pozicijo, velikost, skratka vse vizualne atribute.
  • Prodajni katalog (prozvodi, opisi, slike, cene, prodajni pogoji…), ki je organiziran na osnovi šifranta klasifikacij in šifranta proizvodov, se urejuje v programu Fakturiranju SQL. Prozivodi z vsemi pripadajočimi podatki, prikazani v e-Trgovini, so proizvodi iz programa Fakturiranje SQL oz. pripadajoče baze. To pomeni, da za uporabo e-Trgovine ni nobenega ročnega ažuriranja v zvezi s podatki, ki so predmet prodajnega kataloga, prav tako ni potrebna nobena sinhronizacija podatkov.
  • Stanja proizvodov na zalogi, so v e-Trgovini prikazana brez časovnih zamikov, saj črpajo direktno iz baze.
  • Omogočena je prodaja na drobno po ceniku, hkrati pa je omogočeno za pravne osebe naročanje po pogodbenih cenah ali drugih posebnih pogojih (popusti, rabati..).
  • Kreirana povpraševanja po proizvodih in kreirani dokumenti v e-Trgovini, so avtomatsko reflektirajo v programu Fakturiranje SQL.
  • Zajamčena je varnost osebnih podatkov kupcev. Določeni podatki so v bazi zakodirani (gesla, e-maili…).
  • Vključeni so različni načini plačevanja: gotovina, predračun ali plačilna kartica.
  • Iskanje proizvodov na osnovi poljubnih kriterijev.
  • Prikaz naključnih reklamnih sporočil.
  • Novice – obveščanje obiskovalcev o zadnji aktualni ponudi ali dogodkih.
  • Pošiljanje reklam in akcij po elektronski pošti na osnovi liste prejemnikov. Vsebina sporočil je v HTML obliki, urejati jo je mogoče v vgrajenem HTML urejevalniku, tako lahko v sporočila vključite slike, poljubno oblikovanje ipd…
  • Večjezičnost.
  • Registracija uporabnikov se vrši tako, da se na vnešen e-mail pošlje zahteva za aktivacijo uporabniškega računa. Uporabnike je mogoče blokirati.
  • Nakupovanje se viši po korakih: polnjenje košarice, prijava, določitev načina dostave, izbira načina plačil, pregled nakupnega dokumenta v celoti ter potrditev nakupa.
  • Pregled in izpis potrjenih naročil za uporabnike.

Modul  komisioniranje se prepleta med komericalo in materialnim poslovanjem. Deluje samostojno ali v povezavi s programom Lager za Android in omogoča:

  • Komisioniranje prevzemov, odpreme in premikov med lokacijami.
  • Lokacijsko sledljivost proizvodov.
  • Evidenca zalog po lokacijah.
  • Kartice proizvodov po lokacijah.
  • Označevanje lokacij s črtnimi kodami.
  • Povečanje učinkovitosti dela v skladišču.
  • Skrajša čas inventure na minimum.

Računalnik Lenovo

Zanesljiv računalnik s 3 letno garancijo
Operacijski sistem Windows 10 pro
i3 ali i5 procesor
8 GB DDR pomnilnika
256 SSD - disk